Formuła 1. Williams ma nowego sponsora. Ma wpłynąć na rozwój bolidu

Williams zyskał nowego sponsora. To firma Tata Communications, która ma przyśpieszyć proces przesyłania danych w zespole Roberta Kubicy.
Zobacz wideo

- Wybraliśmy Tata Communications ze względu na to, że bardzo dobrze rozumieją ekosystem Formuły 1. Mają wszystko, czego potrzebuje nasz zespół. Wiemy, że możemy im zaufać - powiedziała Claire Williams. Tata Communications to hinduska firma, która w Formule 1 działa od 2012 roku. Ekipa z Grove już podczas testów w Barcelonie umieszczała logo firmy działającej na rynku telekomunikacyjnym i IT. Można było je zobaczyć na motorhomie Williamsa i na ściankach do wywiadów. 

- Wykorzystanie możliwości cyfrowych Tata Communications oznacza, że nawet jeśli inżynierowie Williamsa będą oddaleni od siebie o tysiące kilometrów, to będą mogli się dzielić ważnymi danymi i spostrzeżeniami. Będą współpracować przy strategii wyścigu tak, jakby byli na miejscu - poinformował Williams

Hinduska firma ma pomóc Williamsowi w przesyle danych z zawodów do fabryki w Grove. Tam inżynierowie brytyjskiego teamu będą analizowali informacje zbierane podczas wyścigów. W ten sposób ma być ulepszany bolid Williamsa.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.