Informację podała we wtorek agencja Reuters, według której telewizyjny gigant sponsorował będzie Lotusa przez kilka najbliższych lat. Ile dokładnie - na razie nie wiadomo.
Na mocy podpisanej umowy CNN będzie mogła umieszczać swoje reklamy na bolidach, a także strojach obu kierowców.
- Współpraca z tak prestiżową telewizją, jaką jest CNN International dowodzi, że nasz zespół już stał się znaczącą marką w świecie Formuły 1 i globalnego biznesu- powiedział szef Lotus F1 - Tony Fernandes.
Za umowę odpowiedzialne jest dział CNN o nazwie "Partner Solutions Group", którym kieruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International ds. sprzedaży reklam.
Współpraca z Lotus Racing wprowadza CNN w nową erę marketingu i promocji, która pozwoli nam dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie - powiedziała Rani R. Raad.
Nie są w tej chwili znane finansowe szczegóły podpisanej umowy - obie strony na razie milczą na ten temat.